Nod(-er) | ||
---|---|---|
|
Du får specifik information om dina pooler i appen. Hjälp till hjälpen hittad du HÄR.
Nod(-er) | ||||
---|---|---|---|---|
|
När en felrapport kommer in om ett objekt får underhållsansvarig automatiskt ett meddelande om detta.
Beroende på ert underhållsavtal och vad poolägaren bestämmer kan det dröja ett tag tills reparationen utförs.
Om du undrar över en specifik reparation skall du kontakta underhållsansvarig.
Har du synpunkter på servicen eller hur snabbt den genomförs skall du kontakta ansvarig för poolen.
Här hittar du kontaktdetaljer till poolansvarig och underhållsansvarig.
Medlemskostnaden hittar du, i ditt avtal, på sidan för kontoinformation. Kostnaden för en bokning visas när du gör bokningen. Du får också en sammanfattning av kostnaden på e-post efter att bokningen är avslutad. Priser för de olika objekten hittar du här.
Att du inte kan boka ett objekt kan bero på många saker:
Aktuell funktionsstatus hittar du här .